* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
![]() |
Mieszana edukacja – blended learning2008-11-04 13:40:55W świadomości większości ludzi zapisała się już definicja e-learningu, jako nauczania na odległość z wykorzystaniem multimediów, czyli przykładowo internetu, iPod-a, czy odtwarzacza CD. Powszechnie znane stały się także plusy i minusy tego nowoczesnego nauczania, a także jego zastosowanie. Obecnie podejście do e-learningu zaczyna nieco się zmieniać. Polega to przede wszystkim na tym, że poszukiwane są metody skutecznego łączenia edukacji przyszłości z nauczaniem tradycyjnym. |
![]() |
Forum Marketingu Internetowego2009-07-28 16:14:17MAKSIMUM KONWERSJI – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line 6 sierpnia 2009 roku, Warszawa |
|
Doskonałość jako zasada2009-07-29 14:16:53Konsekwentna optymalizacja procesu dodawania wartości Martin Haas (Zarząd Staufen Ag) oraz Johann Soder (dyrektor SEW-EURODRIVE) pracują wspólnie od lat nad doskonaleniem wydajnych oraz przyszłościowych procesów. |
![]() |
Rodzaje szkoleń2009-08-07 16:53:281. Podział ze względu na czas: wieczorowe, weekendowe, jednodniowe, kilkudniowe, ponadtygodniowe. 2. Podział według formy: kurs (prowadzący przekazuje uczestnikom wiedzę różnorodnymi metodami – do ok. 20 osób), seminarium (uczestnicy dzielą się doświadczeniami, prowadzący jest bardziej organizatorem |
![]() |
Szkolenia EFS MS TEAMS, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.